Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2011 20:58 - Пънко нема умре, уважаеми сънародници!
Автор: desperada1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2020 Коментари: 1 Гласове:
3



Вчера се събудих. Действието няма нищо общо със спящата красавица (sic!) И що пък да не гласуваш, бе жена? - вика ми будното ми алтер его.  Досега не гласуваше напук. Айде сега обратното. Гласувай от яд. Напук на заспалото ни поколение. Една част се окопахме по бюрцата, плащаме си кредитчетата, за най-голяма авантюра в живота си смятаме евентуално да идем на ски в Австрия или на море в морски курорт, обаче задължително all inclusive. Спастряме парички за ипотеката, да пратим дечицата да учат в чужбина, да си купим нещо, заради което комшията ще хвърля завистливи погледи - и ето - достигнахме социален статус за чудо и приказ. Има и други - впиянчени, очалгарени, нашамарят жената и децата и са доволни. И трети, и пети има. Ай да не се анализираме по вечеря. Обаче! И тия, и ония ни свързва успиването. Спим 21 години, че даже ни и харесва.  Та оная, другата, разправя да съм се вземела в ръце и на марш към секцията след месец и нещо, да гласувам поне за президент. Добре... Да поразсъждаваме тогава: 
Обичам мама, ама за Стъклен дом няма да си пусна гласа. И батко обичам, обаче и за Магистралния Роско няма да си пусна гласа. И ми СВЕТна!
Имам си кандидат! Дори днес проявих гражданска отговорност и се подписах, та да съберем 7 000 гласа за квото там им трябва на ЦИК. Ама нямало да спечели... Не? Ако си спомним какви бяхме, може и да спечели. Ама на цирк ги обърнаха тия избори... В цирк България шекспирова драма ли да са? Ама той такива текстове има, че на непълнолетни трябва да се забрани да го слушат... Що? Така наречените ни  политици да не би да си мият устите преди и след всяка лъжа с катранен сапун?
Набързо спретнах един екзит пол в духа на домашната социология и се оказа, че всъщност идеята ми не е чак толкова налудничава. Имало още от наш"те. Кратка справка: трима от офиса плюс две прилежащи гаджета са на моя акъл. Ми това си е има-няма 40 процента от електоралните офисни единици! (Гаджетата са по дефолт част от обзавеждането - да се изясним).
Та вчера се събудих. Не ща вече да сънувам. Иначе big shite-а ми е в кърпа вързан.

PS: Коментирайте си, не ми пречи. На бас, че много от вас се познаха, но не им стиска да си признаят, че има доза истина в тоя текст.
PS на PS-а: Не, не агитирам, гласувайте за когото искате. Св. В. не ме е подкупил. Освен с това:



Тагове:   пънк,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Нещо клипът не иска да включи. Само ...
22.09.2011 10:38
Нещо клипът не иска да включи. Само при мен ли е проблема?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desperada1
Категория: Музика
Прочетен: 206253
Постинги: 267
Коментари: 77
Гласове: 818
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930